Top

راهنمای خرید دستگاه جوش

دستگاه جوش

این که آیا شما می خواهید آهن ، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم را جوش دهید ، یک دستگاه جوش مورد نیاز است. جوش قوس ، جوشکاری نیمه اتوماتیک ، دستگاه جوش اینورتر TIG ، MIG ، MIG-MAG. از حرفه ای گرفته تا آماتور ، هر جوشکار حق یک گره دارد. هودها و الکترودهای خود را پایین آورده و روی جوش چشمک بزنید!
ویژگی های مهم

  • TIG
  • MIG
  • MIG MAG
  • MMA
  • اینورتر

دستگاه های جوشکاری : MMA ، MIG MAG و TIG

آیا شما در حال بازگرداندن یک ماشین هستید؟ ساخت توری های فرفورژه؟ ساخت تریلر؟ اسبی پوشیدن یا الاغ؟ هنگام کار با آهن فرفورژه ، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم یکی از این روش های جوشکاری باید برای پروژه شما مناسب باشد.

به شرط استفاده از ایستگاه جوشکاری مناسب ، مشکلی برای تولید مجتمع های جوشکاری جامد نخواهید داشت.

امروزه ، جوشکارهای تجاری از میان ایستگاههای لحیم کاری اختصاصی انتخاب خود را دارند. بسته به بودجه و استفاده مورد نظر شما ، MMA ، MIG یا TIG ممکن است برای شما باشد. تمام تجهیزات ایمنی لازم برای اطمینان از بهترین نتایج را فراموش نکنید.

دستگاه های جوشکاری: تعاریف و اصطلاحات فنی

آموزش خود در مورد دنیای جوشکاری یک حرکت واقعی به ناشناخته است. برای کمک به شما در حرکت در این مسیر ، در اینجا نگاهی گذرا به برخی اصطلاحات متداول آمده است.

ماشین آلات جوشکاری: تعاریف و اصطلاحات فنی

قوس الکتریکی

قوس الکتریکی به قوس قابل مشاهده الکتریسیته ناشی از تماس الکترود با زمین فلزی اطلاق می شود – به نظر می رسد مانند یک چراغ برق!

آغازگر
بتن ریزی مرحله اول در فرآیند جوشکاری است و در واقع فقط به اجرای الکترود بر روی فلزی که می خواهید جوش دهید اشاره دارد.

الکترود روتیلی یا میله جوشکاری

الکترود روتیل رایج ترین و پر کاربرد ترین است. پوشش آن رسانا بوده و باعث تسهیل در شروع و روان شدن جوش می شود. ذوب شدن روکش سرباره را تشکیل می دهد که جوش را از اکسیداسیون محافظت می کند و به راحتی با چکش برداشته می شود.

الکترود پایه

الکترود اساسی عمدتا بصورت صنعتی برای اتصالات لوله و کار دیگ بخار استفاده می شود. گرانتر و سخت تر برای نخستین بار ، الکترودهای اساسی قبل از استفاده نیاز به پیش گرم شدن دارند.

سیم مفتول

این سیم حاوی هسته ای از شار (همان پوشش) است که به ذوب فلز کمک می کند بدون تشکیل جیب هوا.

سیم بافته یا جامد

سیم فولادی با روکش مس یا فولاد ضدزنگ ساده ، سیم بافته یا جامد هر دو امکان جوشکاری با منبع گاز بی اثر یا فعال (MIG یا MAG) را فراهم می کنند.

اتصالات

اتصالات اتصالات برای اتصال کابلهای زمین و گیره به مونتاژ جوش هستند.