Top

روش های حمل کالا

روش های حمل کالا:

بعد از اینکه وضعیت سفارش به “سفارش شما کامل و کالا ارسال شد” تغییر یافت، کد رهگیری مرسوله پستی در تاریخچه سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش “تاریخچه سفارشات ” کد مرسوله خود را مشاهده کرده و از آخرین وضعیت کالا در پست با خبر شوید و یا از طریق اداره پست شهرتان مرسوله خود را پیگیری نمایید.

سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شوند در همان روز تحویل پست می شوند و با انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز کاری و انتخاب گزینه پست سفارشی ۵ الی ۷ روز کاری تا رسیدن مرسوله شما زمان خواهد برد. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه ایرانیان جوش هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با واحد پشتیبانی فروشگاه صامه ابزار تماس بفرمایید.

ارسال از طریق باربری: در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری برای ارسال های سنگین وزن همکاران عزیز ، شماره بارنامه ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که پس از حداکثر ۵ روز کاری کالا را تحویل نگرفته اید، می توانید به انبار مرکزی باربری منطقه خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره های باربری که برای شما ارسال می گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.

ارسال از طریق پیک موتوری: در این روش قبل از ارسال جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد و سپس مرسولات بعد از آماده سازی و بسته بندی تحویل پیک های موتوری داده می شوند.لازم به ذکر است که هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.