Top

قوانین کلی سایت

قوانین فروشگاه ایرانیان جوش

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی ایرانیان جوش

سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی ایرانیان جوش به آدرس www.iranianjoosh.com

محتوای سایت: قیمت – متن – عکس و مشخصات فنی محصولات در سایت می باشد.

کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت ایرانیان جوش شده باشد کاربر تلقی می شود.

عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت در آمده باشد ، عضو تلقی می شود.

مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده.

 

رویه مرجوع کردن کالا:

اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا ، به ایرانیان جوش اطلاع داده شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایرانیان جوش بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابه جایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می شود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایرانیان جوش بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ایرانیان جوش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایرانیان جوش بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند ۱:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند ۲: از آنجا که ایرانیان جوش یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

 

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات ایرانیان جوش اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا۳ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ایرانیان جوش اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایرانیان جوش  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایرانیان جوش بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ایرانیان جوش ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ایرانیان جوش بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ایرانیان جوش در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلتایرانیان جوش در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

 حریم خصوصی

ایرانیان جوش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ایرانیان جوش متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت ایرانیان جوش ، شما رضایت خود را از این سایت نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ایرانیان جوش ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط ایرانیان جوش  جزئی از اموالایرانیان جوش محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصارایرانیان جوش است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برایایرانیان جوش محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط ایرانیان جوش و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصارایرانیان جوش  است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت ایرانیان جوش و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای ایرانیان جوش محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات ایرانیان جوش ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.iranianjoosh.com  است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایتصامه ابزار هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.iranianjoosh.com و www.iranianjoosh.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

نحوه ثبت سفارش

 

ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله یک کد رهگیری ۱۰ رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل و پیامک برایشان ارسال می گردد.

 

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

 

 

ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

 

 

 

روشهای پرداخت 

 

مشتریان ساکن شهرتهران می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت نقدی یا کارت بانکی و از طریق دستگاه پوز) پرداخت نمایند، البته برای سفارشهای بالای پانصد هزار تومان، به منظور اطمینان از صحت سفارش، می بایست حداقل ده درصد مبلغ سفارش بصورت آنلاین پرداخت گردد.

 

مشتریان ساکن سایر شهرها لازمست کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

 

 

رهگیری سفارشات

 

پس از ثبت سفارش در سایت صامه ابزار ، می توانید با وارد شدن به حساب کاربری خود در هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در قسمت تاریخچه سفارشات می توانید از وضعیت سفارش خود با خبر شوید.با کلیک بر روی دکمه نمایش می توانید فاکتور خرید خود را به نمایش درآورده و در صورت نیاز آن را چاپ نمایید.

در این جدول، جزئیات سفارش های شما که شامل کد سفارش ، تاریخ و زمان سفارش و نوع حمل و نقل و آدرس دریافت کننده و تاریخچه سفارشات را مشاهده نمایید.

کد سفارش: شماره شناسایی فاکتور شما می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و یا پیگیری های بعدی از فروشگاه، این شماره لازم می باشد.

وضعیت: وضعیت سفارش شما در این بخش مشخص می گردد.

۱- در صف بررسی قرار گرفت: این حالت در پایان سفارش خرید در اولین وضعیت سفارش خواهد بود که سفارش خریدار در صف مراحل تولید فاکتور و ارسال به انبار می باشد.

۲- سفارش کامل و کالای شما ارسال گردید: سفارش خریدار بعد از طی مراحل انبارداری  به واحد پستی ارسال شده و در پایان ، شماره کد مرسوله پستی توسط پیامک و ایمیل به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

به اطلاع عزیزانی که سیستم دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند می رسانیم که شماره کد مرسوله پستی خود را از ایمیل خود نیز می توانند دریافت کنند.

لازم به ذکر است در صورتی که بعد از گذشت ۳ روز کاری، وضعیت مرسوله شما تغییر نکرد، سریعاً با واحد پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه کد سفارش  وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند اعیاد یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اواخر اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 

 

مشتریان گرامی لطفا به محدودیت‌های ارسال بخاطر آغاز سال نو توجه بفرمایید، سرویس‌های پست پیشتاز ، سفارشی ، تیپاکس و باربری در زمان‌های زیر ارسال نخواهند داشت:

پست پیشتاز و سفارشی : از ۲۷ اسفندماه تا ۵ فروردین
باربری : از ۲۳ اسفندماه تا ۱۴ فروردین


روش های حمل کالا:

بعد از اینکه وضعیت سفارش به “سفارش شما کامل و کالا ارسال شد” تغییر یافت، کد رهگیری مرسوله پستی در تاریخچه سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش “تاریخچه سفارشات ” کد مرسوله خود را مشاهده کرده و از آخرین وضعیت کالا در پست با خبر شوید و یا از طریق اداره پست شهرتان مرسوله خود را پیگیری نمایید.

سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر ثبت شوند در همان روز تحویل پست می شوند و با انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز کاری و انتخاب گزینه پست سفارشی ۵ الی ۷ روز کاری تا رسیدن مرسوله شما زمان خواهد برد. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه ایرانیان جوش هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با واحد پشتیبانی فروشگاهایرانیان جوش تماس بفرمایید.

ارسال از طریق باربری: در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری برای ارسال های سنگین وزن همکاران عزیز ، شماره بارنامه ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که پس از حداکثر ۵ روز کاری کالا را تحویل نگرفته اید، می توانید به انبار مرکزی باربری منطقه خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره های باربری که برای شما ارسال می گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.

ارسال از طریق پیک موتوری: در این روش قبل از ارسال جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد و سپس مرسولات بعد از آماده سازی و بسته بندی تحویل پیک های موتوری داده می شوند.لازم به ذکر است که هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.