Top

نکات دستگاه جوشکاری برای مبتدی ها

دستگاه جوشکاری برای نکات اولین راهنمایی های جوش برای مقالات ماشین آلات خوش آمدید. در اینجا ما از نکات و ویژگی های پایه فروش موجود در دستگاه جوشکاری، نوع برنامه ها و فلزات مورد استفاده برای آنها و مشکلات خاصی که ممکن است بخواهید از آنها دور بمانید بروید. با استفاده از این راهنمایی های جوش به عنوان یک جوشکار تازه کار شما می توانید خرید دقیق در اولین دستگاه جوش خود را انجام دهید.

جوشکاری بسیار شبیه به هر چیز دیگری مهارت است و برای سالها طول می کشد. با این حال، می توانید آن را بسیار سریع و آسان یاد بگیرند تا زمانی که شما به مدت طولانی برای درک فیزیک در مورد جوشکاری به طور کلی. با توجه به استفاده گسترده از فن آوری اینورتر در جوشکاری اخیر، جوش (که معمولا بخش کوچکی از جوشکاری یادگیری است) به لطف قوس الکتریکی، بسیار کم خسته کننده می شود.

تجهیزات ایمنی مانند کلاه جوشکاری خودکار تیره شدن باعث می شود که روند بسیار سریع تر، امن تر و کمتر خسته کننده از سال های قبل زمانی که آنها در اطراف نیست. ما بیش از مهمترین راهنمایی های جوش و حقایق جویدگی ۹۰ درصد از مبتدیان نمی دانیم. از جوشکار قوس به جوشکاری پودر راهنمای زیر فقط یک مقاله مبتدی پایه است و از سوالات رایج ترین ما در فروشگاه در مورد جوشکاری به طور کلی تشکیل شده است. ما در ابتدا با توجه به اطلاعات مربوط به جوشکاری، و در آینده، برخی از چگونگی اطلاعات مربوط به اقدامات واقعی جوش خود را تمرکز خواهیم کرد.

اول ایمنی

ایمنی جوشکاری

تقریبا هر پیشرفت تکنولوژیکی در زمینه جوشکاری، آن را ایمن تر از قبل ساخته است. جوشکاران اینورتر انرژی بیشتری دارند و احتمال خطر آتش سوزی و برق را کاهش می دهند. کلاه ایمنی خودکار تیره کردن عملا خطر چشم های قرمز (فلش به چشم ها) و سایر آسیب های ناحیه صورت را از بین می برد. آن را بسیار مهم برای درک عناصر و فیزیک جوشکاری به طور کلی، تا زمانی که شما به آنها احترام می توانید جلوگیری از آسیب در مدت طولانی. فقط همیشه از دستکش، کلاه و دستکش استفاده کنید و از استفاده از کابلهای طولانی نازک استفاده نکنید. نوک جوش مهم، از کلاه ایمنی استاندارد استفاده نکنید، کلم های خودکار تیره شدن واقعا مقرون به صرفه هستند و کار می کنند. اگر شما تا به حال Arc The Eyes شما آن را پشیمان می کنید.

کلاه ایمنی (اگر بتوانید کلاه های معمولی را از بین ببرید، به طور خودکار تیره می شوید)، اطمینان حاصل کنید که کسانی که حداقل یک قسمت بزرگ از سر را پوشش می دهند را دریافت کنید. بهترین کلاه ایمنی را انجام می دهید.
دستکش، پوشش کلی و پوست. تابش گرما از جوشکاری به پوست شما لطمه می زند.
کلاه اضافی یا موز برای محافظت از موهای صورت و بالای سر شما
پیشرو جوشکاری برای حفاظت از ناحیه پا
کفش های ایمنی و یا حداقل کفش چرم برای جلوگیری از رسانایی در مورد نادر از یک اتصال کوتاه.

دستگاه جوشکاری اینورتر

شما این ماشین ها را در همه جا مشاهده خواهید کرد و دلیل خوبی هم خواهد داشت. آنها کار میکنند. تفاوت اصلی بین این ماشین ها و فن آوری قبل از آنها (جوشکارهای نفت خنک) خروجی جریان DC است. جریان AC (جریان متناوب) به دستگاه تغذیه می شود، ترانسفورماتور اینورتر آن را به یک ولتاژ DC (ولتاژ کم ولتاژ بالا) تغییر می دهد و نتیجه بسیار سبک تر، انرژی کارآمد دستگاه است. جریان DC همچنین باعث ایجاد کم چسبندگی و پراکندگی کمتر از ماشین آلات بزرگ ترانسفورماتور مس از سال قبل است. جوشکار اینورتر همچنین دارای چرخه کاری بسیار خوبی برای اندازه و هزینه آن است. هنگامی که شما به ماشین آلات صنعتی بیشتر حرکت می کنید، ترانسفورماتورهای سنگین هنوز محبوب هستند.

با توجه به ماهیت دیجیتال الکترونیک در حال اجرا ترانسفورماتور، خروجی فعلی دقیق تر و دقیق تر می تواند انتخاب شود.
به طور معمول هوا سرد می شود (همچنین خیلی سریعتر از دستگاه های قدیمی روغن سرد می شود)


چرخه ی وظیفه دستگاه جوش

دستگاه جوش" src="http://iranianjoosh.com/wp-content/uploads/2019/05/EWELDS-201-knob-400x400-300x300.jpg" alt="چرخه ی وظیفه دستگاه جوش" width="300" height="300" srcset="http://iranianjoosh.com/wp-content/uploads/2019/05/EWELDS-201-knob-400x400-300x300.jpg 300w, http://iranianjoosh.com/wp-content/uploads/2019/05/EWELDS-201-knob-400x400-150x150.jpg 150w, http://iranianjoosh.com/wp-content/uploads/2019/05/EWELDS-201-knob-400x400-180x180.jpg 180w, http://iranianjoosh.com/wp-content/uploads/2019/05/EWELDS-201-knob-400x400.jpg 400w" sizes="(max-width: 300px) 100vw, 300px" />

یکی از نکات اصلی فروش در مورد جوشکارها، چرخه کار است. چرخه عمر عمدتا توضیح این است که چقدر یک جوشکار میتواند در یک خروجی فعلی خاص جوش کند. اکثر جواهرسادها یک درصد سیکل کارایی همراه با یک خروجی جاری را برای مثال ۶۰٪ @ ۲۰۰A نشان می دهند. این درصد از چقدر طول می کشد که جوشکار می تواند جریان را در یک پنجره ۱۰ دقیقه ای بدون بیش از حد (تحت دمای اتاق مشخص) خروجی دهد.

بنابراین این جوشکار ۶ دقیقه در ۲۰۰A جوش می کند تا ترانسفورماتور خیلی گرم شود و خاموش شود. سپس جوشکار باید ۴ دقیقه در یک پنجره ۱۰ دقیقه بماند تا دوباره استفاده شود. این به معنی ۶ دقیقه در ۴ دقیقه است، بیش از این و جوشکار ممکن است بیش از حد گرم و یا خود را قطع. با این حال هنگامی که جریان خروجی کاهش می یابد، چرخه کار تا حد زیادی بهبود می یابد. نوک جوش ما توصیه می کنیم به مشتریان انتخاب یک دستگاه در حدود ۲۵٪ بالاتر از آنچه شما استفاده خواهد کرد و شما هرگز در شرایط عادی به چرخه کار برسد.

لطفا توجه داشته باشید متغیرهای زیادی در اینجا بازی می کنند، بنابراین تولید کنندگان تمایل دارند که با مشخصات خود بلندپرواز باشند. بنابراین ما توصیه می کنیم مشتریان خود را برای ۲۵٪ بالاتر از جریان مورد نیاز برای دریافت یک ماشین با موفقیت برای هزینه است. جوشکاری آب و هوای آفریقای جنوبی در خورشید ۴۰C، ۶۰ درصد چرخه کار در هر دستگاه غیر واقعی است.


ARC جوش (جوشکاری برق)

جوشکاری برق

همچنین به نام محافظ فلز قوسی جوش هر یک از کارگاه های اصلی باید داشته باشند، همه چیز با قوس الکتریکی قابل اعتماد شروع می شود. جوشکاری با ایجاد یک ترکیب بین یک میله فلزی محافظ و فلز جوش داده شده انجام می شود. جوشکاری جوشکاری قوس با نوعی شار پوشیده می شود که وقتی جوش و گرما بوجود می آیند، شار بوجود می آید و یک گاز محافظ در اطراف جوش ایجاد می کند که جوش را از اکسیژن، رطوبت و دیگر گازهای موجود در هوا اطراف شما محافظت می کند.

جوشکاران قوس فلزی MMA (جوشکاری فلز دستی) در حال حاضر ارزان ترین و قابل اطمینان ترین ماشین ها هستند به دلیل اینکه آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و قطعات متحرک ندارند. این معمولا در جوشکاری MMA است که اکثر جواهرات مهارت را یاد می گیرند. MMA هنوز هم محبوب ترین راه حل جوش است و بیشتر به طور گسترده ای در فلزات آهنی استفاده می شود. تنها مشکل آنها این واقعیت است که جوشکار نیاز به متوقف کردن جوش در هر چند ثانیه برای تغییر میله، و ARC جوشکاران برای کار دقت و فلزات غیر آهنی با توجه به نفوذ عمیق خود و در سراسر جوش شکاف خوبی نیست.

ارزان قیمت، ماشین آلات فوق العاده جمع و جور
می تواند به عنوان یک جوشکار TIG بر روی فلزات آهنی (توضیح داده شده در زیر)
بدون گاز مورد نیاز است
بسیار آسان برای یادگیری (عالی برای مبتدیان)
برای ساخت و ساز یا ساخت و ساز بسیار مهم نیست (میله ها کاملا کوتاه هستند و باید هر چند ثانیه جایگزین شوند)
کمترین مصرف کننده، تنها میله های مورد نیاز هستند.


چند راهنمایی جوشکاری

الکترود

کیفیت جوش به شدت بر روی میله استفاده می شود. معیارهای در نظر گرفتن کیفیت، ضخامت، فلز، نوع جریان، جهت جوش است. تمام این جنبه ها بر روی پوشش بسته بندی محصول توضیح داده شده است.

با این حال، برخی از مارک ها پیشنهاد نمی کنند که نیروی کمتری برای هر ضخامت میله استفاده شود بنابراین برخی از تحقیقات پیشین باید انجام شود تا جوشکار و میله های راست را بدست آورند. برای استفاده از این ماشین حساب از Millers برای تعیین ضخامت مناسب میله استفاده کنید: ماشین حساب جوشکاری ARC. ضخامت میله بستگی به چه نوع ضخامت شما در حال برنامه ریزی در جوشکاری است. هرچه ضخیم تر از میله باشد، عمیق تر میله ی آن نفوذ می کند تا فولاد شما را جوش داده و آن را از آن خارج کند.

نکته جوش خوب در مورد انتخاب میله ی راست، شما می توانید یک چرخه کاری بسیار خوبی در جوشکار کسب کنید اگر از یک تنظیم پایین تر در جوشکار استفاده می کنید. شما می توانید یک ماشین کوچک ۱۶۰A خریداری کنید و با یک میله ۱٫۵ میلی متری در یک نیروی کمتری نسبت به حداکثر دستگاه، یک بار به مدت چند ساعت جوش کنید. به عبارت دیگر، با در اختیار داشتن یک دستگاه بزرگتر و کاهش خطر ابتلا به مشکلات دستگاه در طول زمان، می توانید پول درازمدت را صرفه جویی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این میله ها همیشه در تمام زمان ها خشک می شود.

جوشكاری MIG (دستگاه جوشکاری Co2 )

جوشكاری MIG

جوشکاران MIG نسبت به جوشکارهای ARC در بزرگترین معنا متفاوتند، زیرا آنها به جای میله ها از یک سینی تغذیه استفاده می کنند. سیم (فولاد) از طریق غلتک یا فیدر از طریق یک مشعل تغذیه می شود و سپس از یک نوک خارج می شود. از آنجایی که اکثر سیمهای فلزی فقط فلز هستند، جوش باید همچنان محافظت شود تا گاز بی اثر نیز در سراسر مشعل تغذیه شود تا جوش را از اکسیژن و رطوبت محافظت کند. دلیل استفاده گسترده از جوشکارهای MIG، مزایای دیگری است که می توان آنها را به طور مداوم جوش در مقایسه با میله یا جوشکاری TIG جفت نمود. جوشکار می تواند تا زمانی که رول در حال تغذیه است و جرقه شارژ نگه می دارد جوش داده شود. این باعث می شود آن را بسیار در کسب و کار ساخت و ساز که در آن جوش طولانی لازم است به عنوان مثال لوله های آب بندی و یا مخازن آب.

جوش حاصل از آن نیز پاک تر و با پراکندگی کمتر از جوشکاری ARC ایجاد می شود. مشكلات مربوط به جوشکاری MIG عبارتند از داشتن نیاز به مقابله با بطری های گاز یا گره های شار گرما گران تر كه در زیر توضیح داده شده اند. آنها همچنین نیاز به آموزش بیشتر و تنظیمات اضافی برای شروع (به عنوان مثال سرعت سیم خوراک). از آنجا که سیستم فیدر سیم اضافی و مکانیسم های مشعل پیچیده تر، دستگاه های گران قیمت تر هستند.

برخی از چیزهایی که باید هنگام خرید یک دستگاه MIG نگاه کنید

توجه به ضخامت سیم و سازگاری اندازه فیدر
تصمیم بگیرید که آیا شما نیاز به استفاده از GAS یا NO GAS دارید. اگر شما نیاز به استفاده از هسته شار را می توانید دستگاه با قطب بازگشت به توان.
مواد مصرفی شامل نکات (اندازه های مختلف)، سقف گاز (با جوشکار ماهر این طولانی مدت طولانی)، گاز و سیم.


انواع گاز جوش برای جوشکاری MIG یا TIG

انواع گاز جوش برای جوشکاری MIG یا TIG
این نقطه در جوشکاری MIG و جوشکاری TIG خواهد بود. برای پاسخ دادن به این سؤال خودتان به راحتی به سادگی نیاز به درک آنچه اتفاق می افتد زمانی که شما جوش (فیوژن). هنگامی که فلزات جوشکاری ذوب میشوند مقدار زیادی از حرارت ایجاد می کنند، در طول این فرآیند گرما از محیط فوری رطوبت و اکسیژن را جذب می کند و موجب می شود که جوش بسیار شکننده شود. بنابراین گاز (در اکثر موارد CO2 یا گاز ARGON) برای ایجاد یک سپر موقت در اطراف منطقه گرم برای استفاده از دشمن یا جوش آب از آن استفاده می شود. مزایای استفاده از گاز جوش عملا تمیز و بدون سرباره برای تمیز کردن است.

تنها تصمیم چپ انجام شده است، من از گاز CO2 یا ARGON استفاده می کنم. گاز CO2 شایع تر و ارزان تر از استفاده است. در صنعت امروز، بیشتر احتمال دارد که مخلوط های CO2 و ARGON به وجود بیایید، دلیل این است که مخلوط باعث کاهش بیشتر چربی از CO2 خالص می شود. گاز CO2 معمولا برای فلزات آهنی استفاده می شود که فلزات حاوی آهن هستند. گاز خالص آرگون، با این حال، نفوذ بسیار کمتر نسبت به مخلوط های CO2 است و به همین دلیل، محبوب است که برای استفاده در فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم، منیزیم و مس. در اکثر فروشگاه ها که بطری های گاز را می گیرند، شما یک مخلوط آرگون دی اکسید کربن را پیدا خواهید کرد و ۹۰٪ زمان کار خواهد کرد. فقط زمانی که شما روی فلزات پیچیده تر کار می کنید، مجبور خواهید شد به گازهای خالص یا مخلوط های مختلف تبدیل شوید.

گرد و غبار کمتر و پراکندگی نسبت به جوشکاری شار (MMA و هسته شار)
یک انتخاب بهتر برای فلزات غیر آهنی در مقایسه با هسته Flux.
با توجه به مارک های استفاده می شود به علت هزینه های بالا از سیم پودر شار ارزانتر در هر متر از جوش کار می کنند.

جوش قوس پودری

جوش قوس پودری
این کار با استفاده از جوش های ARC کار می کند با استفاده از شار که در داخل سیم جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. شما می بینید که جوش باید از محیط اکسیژن و رطوبت محافظت شود، به طوری که جریان در داخل سیم برای محافظت از جوش گرم شده پر می شود. مزایای این تلاش کم و بدون نیاز به نگرانی در مورد بطری های گاز است. بزرگترین مشکل سیم سیم شار، هزینه اضافی سیم و برخی از سرباره روی جوش سرد شده است. با توجه به این واقعیت که شما نباید نگران بطری های گاز اضافی باشید، این راه حل فشرده تر است. برای جوشکاری بر روی آلیاژهای نازک در اکثر موارد، شما باید قطبیت را در جوشکار MIG تغییر دهید و فقط برخی از این ویژگی ها را داشته باشید. دسته جوشکار اساسا از + به – تغییر می کند. این مسیر جهت جریان را تغییر می دهد و نفوذ جوش را تغییر می دهد. نکته جوش خوب برای دانستن این است که جوش شار در یک دستگاه MIG بدون چنین ویژگی ای انجام شود. شما می توانید این ویژگی را در نزدیکی رانندگی درایو یا جلوی ماشین پیدا کنید.

می توان در شرایط باد استفاده می شود با تشکر از سرباره شکل گرفته در جوش
با توجه به تجهیزات مورد استفاده، جوشکاری با مقاومت الکتریکی برابر با ۱۰۰٪ سریع تر تولید می کند
سرباره باید بعد از جوش تمیز شود


جوش TIG (جوشکاری گازی با گاز تنگستن)

جوش TIG
جوشکاری TIG، در حالی که احتمالا نوع معمول ترین نوع عمل، بسیار پیشرفته و دقیق است. انتخاب بسیار محبوب برای فلزات غیر آهنی به دلیل نفوذ کم عمق و کنترل بهتر جریان و قوس جوش. به جای استفاده از میله یا سیم، کاربر دستی فلزی را به دست خود هدایت می کند به طوری که جوشکار دارای کنترل مطلق کامل بر هر جنبه ای از فرآیند است. در نتیجه کار با مواد حساس مانند آلومینیوم یا منیزیم، کنترل بسیار دقیق تر است، اما سرعت فرآیند جوشکاری بسیار کندتر است. مشکلات دیگر شامل این واقعیت است که سوپاپ مشعل در طول زمان گرم می شود و حتی اگر اقدامات احتیاطی انجام شود، حتی می تواند ذوب یا آسیب جوشکاری ایجاد کند. گاز آرگون معمولا انتخاب می شود چون فلزات غیر آهنی در بسیاری از جوش های TIG جوش داده می شوند. جوشکاری TIG بدون گاز امکان پذیر نیست. قوس توسط نوک تنگستن واقع در سقف مشعل جوشکاری ساخته شده است. سقف از مواد سرامیکی ساخته شده است به دلیل وجود مقدار زیاد حرارت برای مدت زمان زیاد.

بسیار دقیق
آلومینیوم نازک و دیگر فلزات غیر آهنی را انتخاب کنید
ماشین آلات حرفه ای تر اجازه می دهد که جوشکار کنترل تقریبا در هر جنبه از جوش.
یادگیری بر روی یک منحنی است، زمان و صبر بیشتری برای استاد می گیرد.
سرعت نسبت به جوش داده شده فلزی کم است (آن را کند است)
مواد مصرفی شامل نوک تنگستن، میله های پرده، گاز و فلز می باشد.
نکات تنگستن با توجه به مواد جوش داده شده برش داده می شود.

جوشکاری TIG با DC جوشکاری جوش

جوشکاری TIG با DC جوشکاری جوش

نوک جوش جوش، شما می توانید شروع به شروع جوش TIG با هر جوش اینورتر DC ARC به سادگی با اتصال یک مشعل TIG، گاز فقط باید از بطری به طور مستقیم به مشعل تغذیه. هنگام استفاده از جوشکاری قوس به جوش TIG فقط به یاد داشته باشید که قطبش هنوز هم همان است و تنها در فلزات نازک فلز کار می کنند. از آنجا که مشعل کنترل دستگاه ندارد، قوس با دستی مرتب کردن سطح یا فلز آغاز می شود. دقیقا همانطور که از یک دستگاه TIG معمولی با یک ماشه استفاده نمی کنید، اما یک ترفند بسیار مفید برای اضافه کردن ارزش بیشتر به جارو برقی ARC موجود است.

PS: همه مشعل های TIG خراش، دستگاه های معمولی MMA اینورتر DC را در بر می گیرد. اطمینان حاصل کنید که شاخه ها مناسب هستند. اکثر مشعل های فروش برای اتصالات پیچ در ماشین های TIG که در آن گاز به مشعل می رود، در نظر گرفته شده است. برای این کار، شما نیاز به یک مشعل TIG بدون ماشه و یک لوله جداگانه برای گاز و یک قفل کشویی مردانه در اتصالات (به نام اتصال DINSE)
نتیجه

از شما متشکریم که زمان خواندن این مقدمه را به مقاله راهنمایی جوش خوانده اید. ما آن را برای کمک به مشتریان ما در انتخاب محصول در محصول نوشتیم. در مورد چیزهایی که در بالا ذکر شد، می توان گفت خیلی بیشتر است اما هدف این مقاله مقدماتی است. ما در مورد هر جنبه ای از جوش رفتن به جلو، راهنمایی های عمیق تر خود را منتشر خواهیم کرد. اگر هر گونه سوال در مورد هر گونه اطلاعات در اینجا داشته باشید یا اگر ما اشتباه نکنیم، لطفا زیر نظر دهید یا با ما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. ما واقعا دوست داریم با مشتریان ارتباط برقرار کنیم.